Handeyvs gece yatarken aptamil devam sütü vereyim dedim en azından karnı iyice tok olur gece uyanmaz, ağzına sürdürtmedi. Beğenmedi tadını ağladı. Meme meme diye ağlamaya başladı. Karabiber sürdüm ne yalan söyliyim başta istemedi sonra zır zır ağladı dayanamadım sildim verdim. Yani sanırım böyle devam edecek… korona iyice azalana kadar emziricem ama mayıs haziran gibi kesicem. Olmadı sabır taşı alıcam aktardan onu denicem :(