Merhaba arkadaşlar kızım 13 aylık 2 gündür ara ara ateşleniyor geri düşüyor 2 kaşık yiyor sonrasında yemek yemek istemiyor suyu bile zorla içiyor ishali yoktu bugun biraz oldu calpol verdim ateşi için suan ateşi yok ne yapmam lazım başka dr aradım o ateşi bekleyin dedi en az 3 gün bu durumda ne yapılır ne edilir bilmiyorum