İlk anneliğim bebeğim çeşitli nedenlerden ötürü lansinoh biberonla besleniyor. Aventin ultra soft Air emzigini tutmuyor. Kuscak gibi oluyor ağzına koysam da aranıyor hala sanki ağzında yokmuş gibi tutmuyor. Hangi emziği kullanmalıyım benim gibi bu durumu yaşayan var mı gqrdimci olursanız çok mutlu olurum. Lansinoh biberon ucuna yakın bir emzik fikriniz var mi