Eylulcan Bebeğim 18 günlük anne sütü sagıyordum mama destekli.çarsamba günü mamayı kestik anne sütü emiyor ogunden beri kaka yapmıyor kabızmı oldu😢yada 4-5 gün kaka yapmaması normal mi
Deletedmom4 Eylulcan normal cnm anne sütü alla bebekler 10 gün mama alan bebek 5 gün demişti Dr bana ve eğer karnı sert değilse bebek çok kıvranıyorsa normal 🙏herhangi bir uyarma işlemi yaoma bekle
ErkekkAnnesii Eylulcan 10 güne kadar normal canım zorlanmıyorsa eğer normal probiyotik kullanabilirsiniz doktorunuza sorup iyi gelebilir düzenli kullanımda
Nurnurr Eylulcan 10 güne kadar normal canım. Çiş yapıyorsa sorun yoktur doktor kakası katı olmadığı sürece kabız olmadığını söyledi. karnına masaj yap gazına çok iyi geliyor .
Eylulcan Deletedmom4 canım cok tesekkur ederım mesajın ıcın.beklıyecegım gazımız var arada sancılanıyoruz hatta pırt pırt gazda cıkarıyor ama kaka yapamadı dediğim gibi
Eylulcan ErkekkAnnesii canım cok tesekkur ederım mesajın ıcın bekleyecegım probiyatiğide dr a soracagım🙏🏽