JustGrace Kızım iki buçuk aylık. Saçları bana çekmiş seyrek ve alnının iki tarafı çok geride. Ben bu iki durumdan kendi saçımda hiç hoşlanmıyorum. Kazıyan, ya da kendisinin kazınmış olan var mı? Memnun musunuz?
Ayaf JustGrace benim kizimin saclarini tam 3ayinda kazidik..saclari coktu dogdugunda.3ayinda artik asiri derecede dokulmeye basladi.bir sabah agzi dolu saxla uyandi nasil dolmussa artik..o gun kazidik saclarini hemde esimle beraber..minicik bir kel kafa oldu..ancak simdi saclar uzandi ve daha guzel oldu..artik toka bile takiyorum.su an 10aylik
esmagok JustGrace kıyamam kazıma bebişin saçlarını 😇 benim kızımın da saçları çok döküldü ön tarafı kel kaldı hatta ama şimdi 7 aylık oldu düzeldi çıktı saçları dokunma sen çıkar saçları dökülmesi de normal
Yaprak2019 JustGrace ay hayır yapmayın benikini yapmuş annemler hiç bir faydasını görmedim,benim kızımda keltoş hiç yapmayı düşünmüyorum bazı şeyler genetik elinde sonunda uzucak gerwksiz geliyor kazıtmak bana
Mihrimahmom JustGrace bebek dogudugunda ilk cuma günü saçını kazitip ağırlığınca altın sadaka vermek sunnettir diye biz yaptık elhamdülillah çocuk açıldı zaten Peygamberimiz de zihni açılır diyerek tavsiye ediyor. Dogdugundan beri konak problemi vs yaşamadık çok şükür saçları uzun doğmuştu kızım şimdi daha da gurlesti tavsiye ederim ama tabi yine de siz bilirsiniz
Berfinyusuf16 Benim kizimin saclarida sizin dediginiz gibiydi cok seyrekti alnı acikti .6 aylikken kestirdim kisş ayindaydi hep evdeydik zaten iki gunde bir yikadim saclari cabuk geldi ve gürlesti alnindaki aciklikta kapandi suan 2 yasinda saclari lüle lüle bonus😅resim atmayi bilmiyorum yoksa atardim.tavsiye ederim.
JustGrace Berfinyusuf16 Berfinyusuf16 metak ettim ama bu kadar net gördüyseniz farkı faydası oluyor muhakkak demek ki 😍
Kbrnr Ayaf benim kızımda4 aylık aşırı saçı dökülüyor nasıl kesilecek bilmiyorum korkuyorum bide kış hemen uzadı mı 🙄
JustGrace Ayaf berenyigit06 ayy kesin kazıyayım ben de o zaman 🤗 oğlanı kazıdık etkisini gördük ama kötü olsa da kısa kullanılıyor nasılsa.
Ayaf Kbrnr canim aslinda cok kolay oldu kazimak.ben kucagimda tutdum esim kazidi.tam bir keloglan yapti…bende endiselenmistim nasil uzayacak bu saclar ne zaman uzayacak..ancak simdi kivircik saclari var. 1yasina 2ay kaldi.bu sure zarfinda daha cok uzayacagina eminim..
berenyigit06 2 aylık kızımın saçlarını cuma günü kazıttım öyle tatlı olduki keltoşumm diye sevip duruyorum 😂bundan sonra asla kestirmem uzasın uzadığı yere kadar 6 yaşındaki kızımın saçlarınıda kazıtmıştım bebekken birdaha hiç kestirmedim şuan poposunuda geçti uzuyor bakalım ☺️
berenyigit06 Berbere götür canım 5 dk da kazıyor sonra düzenli banyo ve badem yağı birde ekstra hindistan cevizi tağı veya çam terabentin yağı sür öyle güzel ve gür gelirki