Hale-kd ben biraz kendimi fazla yiprattim gunde 3 kez agzinin icine baktim biseyler yesin diye. Surekli farkli eline ne verebilirim de yiyebilir diye tarifler hazirladim. Havalar sicakken disarida parkta yedirmeye calistim ise yaradi oyle oyle elimden kasiksiz da olsa yemeye baslamisti. 7. Ayda doktorumuz sigara boregi yap ver kofte ver pirzola ver dedi. Deneyerek sevdigi seyleri bulmaya calisin siz de. Hurma mesela 7 ayliktan beri ya eliyle kendi yiyor ya da ben veriyorum agzina. Meyveleri butun bile verseniz yemeye calisabilir. Ekmegi cok seviyor ben de sabahlari yumurtali ekmek veriyorim mesela. Pilav seviyor yemedigi sebzeleri pilava koyuyorum boyle boyle aliyor vitamin insallah. Inanin eliyle cani istediginde 1 ogunde yedigi seyi diger bebekler kac ogun corba icerek alir. Gunlerim biraz bol aglamali geciyor bende mi hata neden ben 1 ogun bile kasikla besleyemiyorum diye ama sorun aramamak lazim sanirim onlar oyle istiyor. Bir de mama sandalyesinde cok sikiliyor oyun oynarken agzina tutarsam yemedigi seyleri bile yiyor. Alismamasi icin bunu bazen yapiyorum vicdanim el vermiyor ac kalacak diye cunku. Ama bu sekilde de farkli tatlara alismasini sagladim biraz.