Nisadnc Bebegim 6.5 aylık kızlar sidefer damla aldım üstünde 2 damla yazıyo günlük burda okuyordum kiloya göre diye ama bilen yazabilirmi
Denizinannesi52 Nisadnc bebeğiniz kaç kilo ise o kadar 7 kiloysa 7 damla ben öyle veriyorum doktorum öyle demişti
Smnl Nisadnc kilo basına 1 damla olacak şekilde kullanıyorsunuz. Ben de sidefer kullanıyorum üstünde 10 damla yazıyor hatta baktım yine 2 damla yazdığını göremedim
NehirAda08 Bizde sidefer kullanıyoruz doktorumuz kilo başına 1 damla olacak şekilde kullanmamızı söylemişti
Nisadnc NehirAda08 nasıl veriyorsunuz benimki devamlı emmek istiyo sütle zaman ayarını nasıl ayarlıyosunuz
ozge3747 Nisadnc Damlalığın üzerinde yazıyor, 1ml yazan çizgiye kadar çekeceksiniz. Eğer damla sayısı olarak verirseniz yanılırsınız
NehirAda08 Nisadnc benim kızımda saat başı besleniyor az emiyor çünkü o aradaki yarım saatte veriyordum mecbur çok aç halini yakalayamıyorum bende