oguznur Jasmine88 garnier Kids yazanı kullandım ben, kum yapışmasını önleyici özelliği var memnun kaldım
shdemir Jasmine88 Sebamed kullandım 3 bucuk aylık benim bebegim hatta kendimde sebamed denedim. Her sene domates gibi kızaran ben ufacık bile yanmadım tavsiye ederim😊