Hanımlar bebeğim kolik bi bebekti ama ağzındaki gaz o kadar çok ki ve kendi çıkaramıyo.Süt alerjisi diyetindeyim zaten süt ürünleri tüketmiyorum ama insnın arka arkaya 9-10 tane gazı oluyo ve asla kendi çıkaramıyo.Bu yüzden Çok zor uykuya dalıyo çok yıprandım neden olabilir ?