Mom9 123747 radyo açıyorum tv izletmiyorum ı uyanıkken. Zaten akşamları tv izleriz eşimle. Kızımda uyumuş oluyo
Nuray1 123747 eşim işten gelinceye kadar kapali o geldiğinde de açık oluyo ama onla ilgilenmeye devam edıyoruz gözü tv daldığında hemen dikkatini dağıtacak şeyler yapıyorum ona hıssettırmeden
Fatmabkdmr Canım açmayacaksın. Biz de de önceden hep açık olurdu ama artık yok. Hiçbir şey bebeğimden daha önemli değil. O yüzden bebeğimle sürekli oyun oynuyorum zeka kartları gösteriyorum