Aysenurkk Merhaba. 1. Ayda kalça ultrasonu çektirdik . Sol kalça tam oturmamış dediler. 2. Ay tekrar bakacağız dediler Değerler şu şekilde SAĞ: alfa 65 beta 41 SOL: alfa 59 beta 47 bilgisi olan var mı?
Prenses39 Aysenurkk birinci ayda neden yapmışlar anlamadım zaten iki ay dolunca bakıyorlar tam emin değilim ama doktor 60 ve üzeri olursa sıkıntı yok demişti
Deletedmom4 Aysenurkk sanırım sol oturmamaid 60 ve üstü olmasi lazım kiziminda öyleydi 1 ay çift bez bağladım sonra geçti çok şükür Dr ne önerdi size ?
Alya88 Bizimde sağ oturmamıştı genelde kız çocuklarında oluyormuş doktor 3 ayda oturur dedi tam da öyle oldu 3 ayda oturmustu
Alya88 Aysenurkk inş düzelir bende çok kafama takmıştım her ay çektirdik tam 3 ayda sorun kalmamıştı zaten değerler çok düşük olsa doktorlar direk tedaviye basliyor
Deletedmom4 Aysenurkk ozaman korkma cnm demeki çok düşük değil ki zatrn 59 ama benim ki,in 56 falandı hatırladığım kadarıyla
Deletedmom4 Aysenurkk googleden arastirabilirsin cnm ben çok bakmıştım 🙏 alfa 60 ve üstü beta 50 ve altı iyi sayılır 🙏