Zeynep0312 Gaz sancıları baslamıs olabilir , digeri de gece sütü dedigimiz süt hava kararması sonrasında daha yaglı salgılanır, bebeklerde yorgun oldukları için bu yaglı sütü emmek istemezler, o yüzden gece zincirleme emzirme denilen durumu yapmalısınız. Bir sag bir sol gaz molası ve tekrar sag sol uyumuyorsa tekrar tekrar. Her emzirmede mutlaka gaz cıkartılmalı. ilk 3 ay yasanan bir durum sonra zamanla geçecek bu durum.