SekerkupumMetem Göbek bağımız 1 haftada düştü... Doktora götürdük göbek deliğinde kist var dedi... Krem verdi geçmezse yapıcaz dedi başına gelen varmı?
Didoo SekerkupumMetem bizim göbeğimiz düştükten sonra bi damar açıkta kalmıştı ona yakma işlemi yaptılar, basit bi işlem canı yanmıyor,
SekerkupumMetem Dilber hayır yakma işlemi kucuk bir kalem ile (gumus nitratli) burayi koterize edip yakiyorlarmiş...