Mom34 Bir haftalık antibiyotik şurup kullanımından sonra verdiğimiz kültürden üreme çıktı 😟 bir hafta yatış olacakmış şimdi hastaneye gidiyoruz moralim çok bozuk bebeğim çok küçük daha iki buçuk aylık olmadı. Dua edin lütfen 😢
Pelin05 Mom34 çok üzüldüm hislerini çok iyi anlıyorum. Biz de iki buçuk aylıkken olmuştuk 7 tane iğne vurunduk geçmeseydi bize de yatış verilecekti şükür geçti inşallah çıkarsınız ordan bir an önce 🙏🏻
Mom34 Pelin05 sağ olun, sondayla idrar aldılar o sonuç çıkana kadar eve geldik inşallah temiz çıkarsa yatmazmis dua edin lütfen. Allah bağışlasın hepimizin evladını
Emel_ Mom34 umarim temiz cikar, biz de geçen hafta 5 gün hastanede yattık, çok kötüydü. Cocuklarimiz hastalanmasin ya...