Merhaba;
bebeğim bugün itibari ile 7 aylık oldu. Diş çıkartma döneminde olduğu için asla biberon ile besleyemiyorum. Bebelac golf sütlü ballı irmikli kaşık mama aldım fakat ballı olduğunu eve gelince farkettm doktorlar 1 yaşından önce bal kullanılmasını tavsiye etmiyor. Kullansam mı kullanmasam mı ikilemdeyim. Aranızda kullanan var mı