birannebirbebeek Merhabalar sevgili anneler , bugün adetim gecikeli 7 gün oldu , iki kez test yaptım negatif çıktı. Benim gibi aynı sorunu yaşamış olan anneler var mı aranızdaa ilk defa bu kadar çok gecikti 😣
Busra3246 birannebirbebeek çok umut vermiyim ama bazen sadece kanda çıkar gebelik istersen bi tahlil ver canım
Efy birannebirbebeek 7 gün geçmiş olsa kesin çıkardı testte bence değilsiniz benimde arada geciktiği olur
birannebirbebeek Busra3246 doktora gitmeye şu pandemi nedeni ile korkuyorum ama muhtemelen gideceğim 10 günü geçerse 🙈
birannebirbebeek busra37 ya benim hiç öyle olmadı oğlum şu an 2 yaşında yani küçüklüğü gibi emmiyor da ne biliyim ilk olunca tedirgin oldum 🙈
Busra3246 birannebirbebeek sağlık ocağı da yapıyor diye biliyorum kuzum çıkarsa o zaman git tabiki bu bence sen en iyisini bilirsin ❤️