merveshah ben çalışmıyorum ama oğlumu kreşe verdim yastasi olduğu için çok güzel ortamları oyunları alanları daha çok şeyler öğreniyorlar iyi bir kreş bulup göndermenizi tavsiye ederim. 2,5 yaşında oğlum 24 aylıkken verdim pandemi’den çok fazla gidemedi ama 1 aydır net devam ediyor konuşması dahi daha iyi oldu