Gmzdgs babyygt o artık alışkanlık olmuş canm kesin cözüm uyku egitim gece 3557 kere uyanan bir bebek annesi olarak syluyo Rum uyku eğitimi bir harika 1 ay once basladım deliksiz uyuyo sabaha kadar benden mutlusu yok 🥰🥰
Bulutbey babyygt 13 aylık oldu oğlum hala 2 saate bir uyanıyor. Ki desteksiz uyutuyorum çoğu zaman. Sadece diş ağrısı olduğunu farkettiğim günlerde daha sakin olsun diye emzirerek uyutuyorum. Çok bir fark olmuyor uyanma sayısında. Gece beslenmesini nasıl bırakırız bilmiyorum ama umarım o zaman deliksiz uyumaya başlar.
Goodmom 17 aylığız hala aynı şu zaman biter diyemem her bebek de farklı oluyor kimi 3 yaşına kadar inş sizin kısa sürer
babyygt Gmzdgs ben onu denedim 2 ayrı eğitmen den eğitim aldım ama bebeğim çok ağladı bir daha denemememk üzere rafa kaldırdım eğitimi
belizberil3009 babyygt desteksiz uyursa geceleri uyansa bile uykuya geri dalacaktır. benim ikiz kızlarım ikisi de deliksiz uyuyor. Yataklarına bırakıyoruz o şekilde uyuyorlar. Biri söylese inanmazdım ama uğraşınca oluyor gerçekten. Ama emzik ve piş piş ninnisi ile.
belizberil3009 Elif6 siz ayağınızda sallıyorsanız , kucakta sallıyorsanız ya da emerek memede uyuyorsa gece sürekli uyanıp bunları arayacaktır. Bunlar büyük destekler. Ama emzikle uyursa emziği tekrar takıp uyumaya devam eder. Ufak destekler olabilir deniyor.
Mom9 babyygt 11.5aylıkken gece beslenmesini kendi bıraktı artık uyanmıyor geceleri tabi diş zamanlarında ağladığı oluyor şuan 16.5aylık
Gmzdgs Annesininmucizesi_ kendim verdim eğitimi canm bir sürü video izledim uzmanların eğitim vermiş annelerin verememiş annelerin videolarını snra artık tak etti bir akşam yatırdım emzirmeden 1 saat ugrastım ilk 20 dk ufak zırlamalar sonra şiddetli aglamalara dönüştü hiç beşikten almadım alınca emzir cem zannedip susuyo bırakınca daha şiddetli aglıyo Du (önceden denedim yatır kaldır) bende hiç dokunmadım yanında durdum aglama annecim burdayım falan deyip sakinleştirmeye calıştm ama dayanmak cok zor sabır istiyo ilk gece oyle yorgunluktan uyudu 47 dk surdu odasında yerde yattım 2 gece ilk gece 2 kere uyandı kalktım hemen almadan burdayım dedim konuştum geri uyudu hemen 2 gece sonrasında hiç uyanmamaya basladı tabi gunduz de aynı şekilde uyuttum gunduz daha kolay uyuyo 3 gece snra aglamalar 10 dk snra 5 dk derken bitti 1 hafta snra hiç agalamıyodu ama uzun sürüyordu uykuya dalması tabi her gece 15 dk odasında oyun oynuyoruz alçak ses tonuyla konuşuyorum loş ışık derken şuan çok mutluyum keske daha once baslasaydım 1 yasında basladım suan 13 aylık 😃😃
Annesininmucizesi_ Gmzdgs masaAllah sana canım ya benim kızım hiç uyumuyor bu ağlama olayına nasıl dayanacak morartıyor kendini nefessiz bırakıp ☹️Gündüz desen on dk belki on beş dk uyur
Gmzdgs Annesininmucizesi_ gunduz de en ufak sese uyanırdı şimdi 2 saat uyuyo 1 saatte aksam uzeri uyuyo aglatmadan uyku eğitimi verdim diyen de var ben post açmıştım oraya yazan vardı canm eğitmen oneren falan onlara bakabilirsin
Gmzdgs babyygt ilk geceyi atlatınca gerisi geliyo hangi yöntemi uyguladı oz her bebek farklı tabi inatçı olabiliyorlar
Annesininmucizesi_ Gmzdgs hemen baktım bulamadım canım Allah razı olsun senden beni etiketlermisin bulmama yardımcı olur