_hllzmrr Kızlar Bir haftadır kulağım deli gibi kaşınıyo ama kulak cubugunda en ufacık bir pislik yok.neden olabilir aranızda bu durumu yaşayan varmı acaba?
Smnl _hllzmrr alerjik olabilir kulak çubuğunu çörek otu yağına bandırıp icine sürün. Çörek otu yağı soguk sıkım olmalı
Semra0716 Merhaba annemde olmuştu geçen aylarda acayip kaşınıyor kulağımıniçi demişti doktora gitti mantar olmuş kulağında tedavi oldu geçti çok şükür.Bir doktora görünün derim.