Oğlum uykuyu sevmeyen bı çocuk doğdu doğalı uyumuyor uyusa bile 5 dk şu son bı kaç aydır düzene girdirdim dedim gündüz zorla 2 de uyuyordu 4 de uyaniyorru ama gece 12 den asa uyumak bilmiyordu erken uyuması lazım sonucya uyku hormonu salgılanıyor sonuçta 9 10 arası ama şu son 2 3 haftadır yok naparsak yapıyım uyunuyor gündüz asla herşey deniyorum ama şunu yapıyor 7.30 da uyuyor sabah 10 kadar uyanmiyor daha bende dedim napim en azından erken uyuyor ona şükür sizce iyi mi funduz uykusu tmm şart ama uyumuyor inanın ama gece uykusu daha önemli diyorlar buyumesi için felan bnce iyi geldi bana ya bu şekil çok rahat oluyor hem onun için hem benim için zaten aşırı hiperaktif bı çocuk bı saniye durmaz