Blgly İyi akşamlar kızlar kızım 4.ayına girdi doğduğu günden beri sürekli kusuyor fışkırır tarzda değil ama emdikten sonra ya da yatarken çıkarmaları çok oluyor en son doktorumuz gastrotuss adlı ilacı verdi kullanıp faydasını gören var mı acaba??