yavruhamsihafsacuk Ozgecan06 sleepy kullanıyorum 2 numara ama sıkmaya başladı gibi yakında 3e geçeceğiz inşallah 🤗
Ozgecan06 Deletedmom5284 aynen sıkıyor baya belli yinede bir sorayım danışayım dedım sizlerinkini merak ettim 🥰
Ozgecan06 Babe yazdığını biliyorum canım kilomuza göre iyi ama sıkma var ona göre hareket etmiyorum o yüzden