Ozgeyusuf Yumurta alerjimiz cıktı doktor şampuan olarak sebamed önerdi ama ben cok güvenemedim sizce almalımıyım 3aylık bebeğim konak oldu hep birde vücud losyonu önerisi istiyorum sizlerden
Annis-ogul Ozgeyusuf bn vücut losyonu minidolin kullanıyorum cok memnunum .şampuan da mustela kullanıyorum avokado olandan
1Anneve1Bebek Ozgeyusuf ben hep mustela kullandm sonra sebamed e geçtm ama muhendisinoglu die kullanıcı var instagram da herşeyin a dan z ye içeriğini paylasiyo sebamed yıldızlar. Listesinde yok tekrar mustela ya gectm
Semra0716 Merhaba Benim bebeğim de alerjikti doktorumuz mustela önerdi doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum.
Satgiray Ozgeyusuf Johnson bbek sabunu ikisinden de memnunum hatta bebeğim yeni doğduğunda bedeni pul pul dökülüyordu sabunla 3.yıkamada falan gitti bebek yağı kullanmadım hiç