Ozlem01
bizde de benzeri olmuştu, yeni doğan döküntüsü diyorlar. Hiç bir şey kullanmadık, normal temizliğini yaptık, kendiliğinden geçti. Bir de o zamanlar anladık ki babası gizli gizli öpüyormuş kızımın yüzünü, sakalı da vardı. Ben hariç herkese öpmeyi yasaklamıştım, sanırım o nedenle çok hızlı geçti. Siz de eminim izin vermiyorsunuzdur ama gizli gizli öpüyor olabilirler, bir sorun bakalım☺️ Bu arada bebişiniz hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla büyüsün🍀🙏🧿
kızım nerdeyse sekiz buçuk aylık oldu ve zaman nasıl geçti anlamadım. O zamanlara geri dönüyor olsaydım daha çok kucağımda/göğsümde uyutur, uyurken bile yanından ayrılmazdım🥺 çok güzel zamanları, kim ne derse desin kulaklarınızı tıkayın ve bebişinizden başka hiç bir şeyi düşünmeyin/önemsemeyin🥰