MayneymisAltintop Sevgili anneler 30 günlük bebeğim var. Sağlık ocağının verdiği dvitaminini kullanmak istemiyorum. Ocean 400ıu aldım fakat prospektüsünde 4-10 yaş çocukların kullanımına uygundur diyor. Eczacımız yenidoğan için bunu verdim ama emin olamadım. Sizler nasıl kullanıyorsunuz?
Taha MayneymisAltintop evet bize de doltorumuz verdi buju 4 gunluk iken baslatti bende sordjm ama kullanmami soyledi
Minikheyecan MayneymisAltintop takviye ürün olduğu için o şekilde yazması zorunlu tamamen bitkisel olmasından dolayı biz 15. Günden beri kullanıyoruz 1 fıs şeklinde
Mel-sin Fiyatı ne bunun tatlım? Ben de kullanmak istemiyorum sağlık ocağının verdiğini. Devit 3 vermişti doktoru bitmek üzere
KumsalNesra Duru91 ben çok seviyorum bu siteyi kesinlikle güvenli ,besin takviyelerini burdan alıyorum hep