Merhaba bayanlar 4 ay önce belden uyuşturmalı sezeryan doğum yaptım kesiğim 1 haftada iyileşti ve gayet temiz baktım hafif göbeğim kaldı tabi. Şuan cizgi olarak izi var ama 1 2 gündür kaşıntı vardı ilk zamanlardada oluyor du zaten ara ara o yüzden bakmamıştım bugün bakıyım dedim kızarık bi cizgi daha oluşmuş neyden dolayı olabilir acaba her hangi bir akıntı felan yok başına gelen var mı acaba 🙄🙄