Kızlar birşey sormak istiyorum. Benim oğlum doğduktan sonra ilk iki ay ishal di sonrasında mamaya başladım kabız olmaya başladı. Normal dediler. Ama bugün 5 gündür ishal ama ilk zamanda ki gibi değil kakası mukuslu ve emzirdiğim zaman kendini çok fazla sıkıyor mosmor oluyor bazen taşırıyor bazen çok az yapıyor. Başına gelen var mı neden böyledir ?