Kızlar sorum başlıkta ilk bebeğim ailemden uzakta yasıyorum. 4 aylık bu arada kızım bazı postlarda okuyorum oturmak istiyor bende oturtuyorum az az diye nasıl anlıyorsunuz bebeğin oturmak istediğini benim kızım kucagımda hep öne eğiliyor ama nasıl bişey merak ettim