Nurhan88 28 günlük bebeğim var hasta gibi geliyor ama emin olamıyorum ben mi çok telaş yapıyorum normal mi
MihrimahRabia Nurhan88 hasta gibi geliyor derken mesela ne gözlemledin canım? Ki hasta bile olsa telaş yapma soğuk kanlı olmaya calis her sekilde tedavisi oldugunu unutma
Babe Nurhan88 Canim bebegin hayirli olsun.Burnunu serum fizyolojikle temizle.Odasini gunduz mutlaka havalandir.Evin isisini iyi ayarla 25 derece gibi olsun.Hapsurma normal oksuruk te gozlemle belki emzirirken tazyikli geliyordur sutun.cok terletme birsey olmaz Allah in izniyle 🌸
Nurhan88 Arada öksürüyor günde 3 kez gibi dün 2 kere kustu bazen peş peşe hapşırıyor normal mi doktora götürmem gerekir mi
MihrimahRabia Nurhan88 benim bebeğim de hapşırma yapıyor üşüyorsa yada toz varsa veya ortamda yoğun bi koku varsa da hapsirabilir endiselenme. Öksürük de internetde arastirmistim cok ciddi degilmis genelde ama yine de dr.a sormak gerekiyor
Aysenes Nurhan88 yeni doğan bebeklerde hapşirma ve arada öksurme normal canım benm oğlum da aynıydı tabi burnu felan akmıyorsa
Nurhan88 MihrimahRabia insan korkuyor panik oluyor ateş vs. yok sadece bu belirtiler ama tedirgin oldum eşimde gecede
MihrimahRabia Nurhan88 endişelenme canım atesi de yokmus cok sükür müsait olunca en kısa zamanda bi muayene ettir kafan rahatlasın hem doktoruna da sorarsın bu gibi seyler icin ne zaman endişelenmem gerek diye
Nurhan88 Aysenes sadece hapşırma arada öksürük var burun akıntısı yada ateş yok ama bi tedirgin oldum annelik ne zor ya çok küçük birşey olacak diye ödüm kopuyor
Aysenes Nurhan88 seni cok iyi anlıyor ilk hapşırdığında bende cok korktm ama bişey olmadı ve hala hapşırır sen hergun burnunu temizle toz olabiliyor ☺️
MihrimahRabia Nurhan88 bu belirtileri ilk gördüğüm an inan senin kadar endişelendim. Zamanla oturacak hersey ve hersey günün sonunda olacağına varıyor tevekkül et sen pozitifliklerle bebegine yaklas 👍🏻
Nurhan88 MihrimahRabia 13 yaşında bir kızım daha var unutmuşum sanırım Bebek bakmayı panik oluyorum hemen birşey olacak diye
Nurhan88 Babe sağol canım evi havalandırıyorum ısı doktor 22 derece yeterli dedi 25 e mi çıkarsam acaba sütüm tazyikli geliyor diye öksürüyor ama arada uyurken öksürüyor
Smrenes Dhaa çok küçük hapşırma öksürük arada oluyorsa normal çünkü bu şekilde temizleniyor burunları ve boğazları.. Ateşi varsa burun akıntısı hırıltı varsa o zaman doktora götürmek gerek bunlar yoksa sıkıntı yapmayın..
Nurhan88 Smrenes sadece hapşırma öksürük var başka birşey yok çok şükür onlarda arada sadece oluyor ben telaş yaptım