sayrannannesi Ggdefne benim bebegimde içmez maalesef mama içmeye alışmış biberondan onun yerine akıtmaz suluk aldm başlar da reddetti şimdi icio rahat
Cansuk Benim kızımda içmiyordu phipls avent pipetlinaldım ilk zamanlarda üstünü ıslatıyordu bilmiyordu içmeyi şimdi susadıkça gidip alıp içiyor
Ggdefne Cansuk kaç aylık şuan doktora dedim diyor ki bir kaç kaşık isçin yeter ama bu seferde kabız oluyor
Cansuk Ggdefne şuan 14 aylık canım 7 aylıkken biri tavsiye etti aldım o zamandan beri çok rahat içiyor ilk içişte içmeyi başardı biraz ıslatıyordu üstünü 1-2 hafta sonra hiç akıtmasan içti