3 numaraya 10.ayında mı geçmeliyim
Betsel 12ci ayda geçilmiyor mu 3e 🤔
Betsel 3 numaraya 1 yaşında geçiliyor diye hatırlıyorum
Ggdefne kutularda 9.aydan itibaren yazıyor oyuzden kafama takıldı
gamzeligamze kutularda 9 aydan itibaren yazıyor oyuzden kafama takıldı
Betsel ben sma kullanıyorum 6-12yazıyor 2noda