Ebruli101 Arzum okka bozuk geldi karacanin yeni modelinde közde kahve var hatır hüp almıştım ama buna bi şans vermek istiyorum kızlar sizce hangisi 😀
Ggdefne Ebruli101 Karaca’nın kahve makinesini kullanmadım fakat caycısıdır bilendir tenceresi tost makinesini aldım ve hiç memnun kalmadım yenilerini aldım bence fakir daha iyidir diye düşünüyorum Karaca biraz problemli oluyor
Ebruli101 gamzeligamze teşekkür ederim arkadaşım da kullanıyor tavsiye etti teklisini aldım Trendyoldan bozuk geldi 😌 iade ettim 😊
Ebruli101 Ziyangil hangi Canım benim yazdığım hatır hüps sütlü türk kahvesi olan mi uoksa moduna göre falan mı
Ziyangil Ebruli101 bilmiyprm ki canım ben atiyim resmini sana sen anlrsın hem türk kahvesi hem sütlü kahve felan yapıyo
Ebruli101 Ggdefne canım benim çeyizmde de karaca sadece memnun olduğum tabak kahvaltı takımı falan çelik de çaydanlık cezve hiç kullanmıyorum ama şu yeni çıkan közde kahve özelliği falan da var merak ettim açıkçası
Cansuk Canım ben fakir ürünlerinşn satışını yapıyordum ama köpüksüz yapıyor kahveyi haznesi çok geniş değil kaynanamda Karaca’nın var mükemmel köpüklü yapıyor 😂😂 benim de arzum okka memnunum ama Karaca’nın çok iyi köpük yapıyor
Ziyangil Ebruli101 süt ısıtma, sıcak çikolta, sütlü kahve, sütlü türk kahvesi bide türk kahvesi yapıypr çokta güzel köpüklü yapıyor sütlüleri bile
Ebruli101 Ziyangil hatır moduna göre bu 😀 bununla ilgili de çok şikayet okudum şikayet var da ama diğer içecekleri yapmıyor falan diye sans meselesi sanırım ya hatır hüp aldık iade ettik onu da sanırım biz anlayamamstk 😂
Ebruli101 Ziyangil ben türk kahvesi seviyorum eşim dibek közde seçenegi de daha güzel yapıyor arkadaşlarda içtiğimden biliyorum ama şansa iyi denk gelse 😊
Ziyangil Ebruli101 bilmiyorum ben çok memnunum iyi ki almışım valla parasını sonuna kadar hak ediyor bütün kahveleri de yapıyor sıkıntısız