Anneler şu son 1 haftadır kızım hasta. Önce ateşlendi 2 gün diş çıkartıyor ondandır dedim dr götürmedim. Sonra bi baktm üstte 2 dişi vardı onlar resmen etine gömülmüş. Ağzının kenarındada uçuk gibi birşey çıktı hemen götürdüm. Kan tahlili yapıldı kanında çok az enfeksiyon çıktı ve d vitamini aşırı düşük çıktı. Ağız yaraları d vitamininden dolayı dedi diş etleride hasas olduğu için enfeksiyon burda toplanmş dedi. Düşük bir antibiyotik verdi kan ilacı vitamin falan. Bugün ilaçların 5. Günü. Diş etleri daha iyi durumda. Yalnız yanağının sağ tarafı şiş. 🤦♀️ Bariz belli oluyor. Elimle dokunduğmda bir kitle falan yok ama kafayı yicem. Çok kafama takıyorm. Böyle bir sıkıntı yaşayan oldumu anneler. Yarın götürcem yine doktora. Ayın 15inde 1 yaşına girecek kuzum