ikierkekannesii canım benim oğlum da 25 aylık. 1 aydır hiç yemiyordu. Yediği dönemlerde de hep yemek seçiyordu. Kızdım, güzellikle konuştum, yemekleri süsledim yok yok yok. Bigün eşim aldı karşısına bunu yiyeceksin dedi gözlerine baktı. Oğlum ağladı baya. Sonra eşim tamam gel öpeyim sen de beni öp dedi öpüştüler. Sonra eşim bak sen yemek yemeyince ben çok üzülüyorum dedi. O gün bugündür oğlum yemeye başladı. Birtek babasının elinden yiyor. Önüne ne koysak bi yandan mmmm diyor bi yandan öğürüyor ama yiyor. Çok şaşkınım 25 ay boyunca ağzına sürmediği ne varsa yiyor. Bide eşiniz mi denese acaba