Cicegi_brn Bebegim 1 aylık oldu geçiyor tekrar başlıyor vucunda da başladı görünmeye tedavisi varmı siz neler yaptınız?
Mrs_Mert Cicegi_brn çok sıcaktan oluyo. Eğer kat kat giydiriyosanız inceltin üstünü. Hemşire bana sen ne giyiyosan bebeğe bi fazla giydir daha fazlasına gerek yok demişti. Eğer ileri derecede geçmezse bi krem var o etkili oluyo.