Merhabalar kızlar bebeğim 4,5 aylık 3 gündür ara ara gözlerini ortada birleştiriyor. Sanki burnuna bakmaya çalışır gibi. Daha önce hiç şaşılığı yoktu. Çok stres oldum niye böyle yapıyor bilmiyorum. Normal mi acaba? Doktora götürmeli miyim? Neler neler kurdum kafamda. Yardımcı olun lütfen. Neden olabilir. Doğuştan yoktu şimdi niye oldu ki😓