Arkadaşlar bebeğim 3.ayina girdi. 1ocakta mamaya başladım sütüm tam yetmiyor çünkü. Hem emzirip hemde günde 3- 4 kez mama veriyorum 120cc olarak. Küçük kutu smilac aldım ilk önce onu bitirdik fakat onu kullandığımızda bebeğim sabahtan akşama kadar patır patır gaz çıkardı. Bende gaz yaptı heralde diye humana aldım. Bunda öyle gaz çıkarmadı hatta zorluyo çıkarmak için. İki mamada da kaka yapamiyor malesef 2 3 günü buluyor yapması. Sizce hangi mamaya devam etmeliyim. Kullananlar bana fikir verebilir mi rica etsem ? Gaz çıkarması o mamanın gaz yaptığı anlamina mi geliyor ?