Merhaba öncelikle geçmiş olsun 😔 ben göğüs ucu yarası için; çaydanlıkta kaynamış, soğumuş suyu bir kasenin yarısını dolduracak şekilde döküyorum. Kaseye bir çay kaşığı karbonat atıp eriyinceye kadar karıştırıyorum. Bi pamuğu suya batırıp, sıkıp, göğüs uçlarımın ucunda bir müddet tutarak siliyorum. Sonra lansinoh krem sürüyorum, biraz açık tutuyorum. Karbonatla her emzirme sonrası silince yara olmuyor, yara varsa iyileşiyor. Bir de süt akmasın diye ve hijyen için göğüs pedi kullanıyorum. Umarım sana da iyi gelir 😊