Balkus Mrblar zayıflamaya karar verdiğim şu günlerde daha çok yardımcı olsun diye termal tayt ve üstler varmış. İkili takım olarak. Kullananlar varmı acaba işe yaradı mı nerden aldınız öneri alabilir miyim lütfen
Alacakus Balkus yazın çok iyi oluyor ama kışın üşütüyor. Ama benim dediğim termal esorfman sanırım altlı üstlü takım.
Oyku34 Balkus merhaba ben termal atlet aldim temizlik de yuruyusde ve evde spor yaparken giyiyorum su gibi akiyo mukemmel bisey tayt ta almak istiyorum
Balkus Alacakus evde spor yapıyorum koşu bandı var ben fazla terlemem O yüzden termal tayt almak istiyorum eşofman değil dediğim tayt ve üst
Oyku34 Balkus 33 gunde 8 kg verdim ama sadece onu giymekle degil saglikli beslendim bol su ve leslie ile