Zalimsin Merhaba. Yeni gardan da otobüs kalkıyor Belko ismi, eski gara geçiş yaparak da binebilirsiniz. Sadece güzergah farkı var. Arayıp iletisime gecerseniz size en uygun saat ve ne taraftan bineceğiniz konusunda yardımcı oluyorlar. Simdiden gecmis olsun 🍀