Cgdmltr93 ağlatmamaya imtina ediyorum. Kucağıma almaktan kaçınmıyorum, emzirme işini sütüm çok az boş çekmesine rağmen o reddedene kadar devam edeceğim. Saçmalasam da konuşuyorum evde ses müzik eksik Olmaz, karanlıkta bırakmam loş ışık var. Beş aylık şuan ve banyosunu kucağımda yapıyor beraber yıkanıyoruz, stresi olmuyor o açıdan. Aslında çok kuralcı olmalı mıyız kuralları ne kadar anlar bilmiyorum? Ben içimden geldiği gibi yetiştiriyorum sonrasında bakıyorum umarım yanlış bir şey yapmıyoruzdur.