benim kızım 1 gece kaldı. 2 saatte bir emzirmem için yanıma getiriyorlardı yarım saat bi gögüs yarım saat bi gögüsü emzirdim sabahına değer düzeldi çıktık. birde üresi biraz yüksekti onun için serum takılmıştı o stresi unutamıyorum ama inanın o günler geçiyor.