ezgijd01 ben de düşünüyorum hatta çok istiyorum, çünkü ilk bebeğim emmediği için doya doya emzirmek istiyorum ikinci çocuğumu rabbim nasip ederse eğer, şuanda oğlum 16 aylık şuanda erken olduğunu düşünüyorum ama böyle 2 yaşına yakın düşünüyorum ama çok da borcum var nasıl olduracağımı düşünüyorum bir yandan da 🙄