GoGirl ben de kaç kere hastneye götürdüm . Benim kafama taktım konuşmaması değil. Yaşıtlarına göre algılaması da biraz geri gibi oğlumun malesef . Bu de başka insanlarla kolay kolay iletişim kurmuyor . Örneğin adını soyleyebildigi halde soranlara söylemiyor. Yarında özel de bu osikologa goturecegim. Eğer bi eksiklik varsa da erken teşhis çok önemli . Siz kreşe vermişsiniz ne güzel ben de oyun grubuna göndermek istiyorum