Kızlar selam bugün oğlumun lap diye düşme sesine uyandım aklımdan çıkmıyor hala. Normalde odalarımız karışıklı telsiz kullanıyoruz ama oğlum hiç ağlayarak uyanmaz ses çıkarmaz ufak tefek kendi konuşur gibi yapar telsizde algılarsa onu duyup kalkarız. Eğer 15 20 dk duymadıysak bağırır ona kalkarız illa. 1 haftadır eşim yok odasında yerde yatıyorum dün eşim geldi hadi oda var diye yatağa yatayım dedim sabah lap diye bir ses geldi gittim bi baktım yerde. Allahtan yerde onu sallarken yastık bırakmışım birde yorgan onun üzerine düşmüş başta ağladı kucağa alınca sustu hemen 2 saat gözlem altında tuttum şükür bir sıkıntı olmadı ama bugün yapan bir daha yapar diye düşünüyorum. Hadi gece ben yatayım gündüz yaparsa napcam. Sorum su bizim beşik büyüyen beşik normalde parmaklıklar falan var önünde oda kademeli gibi düşünün bir yerden tutturuluyor aşağı inip çıkıyor bugün o düşmüş alçalmış oğlumda sarkıp atmış kendini. Bu beşik için sarkmaması için ya da tekrar düşmemesi için ya da olursa düşerse en az hasarla geçmesi için neler yapabiliriz. Oğlum aşırı hareketli hiperaktif hatta oraya buraya kendini çok atıyor diye yatak koruyucuları yetmedi her yerine yorgan battaniye sıkışırdık ama bu sarkma düşme işini napcam bilmiyorum.