Kızlar bebeğim 1 yaşında dünden beri kendi kendine bağırıyor sanki bişeyler istiyor gibi ağlamaklı, istemiyorda olabilir şaşırdım kaldım artık.altını aldım, karnı tok, su içirdim sakin sakin konuşuyorum göz teması kuruyorum ama bana mısın demiyor. Bilgisi olan yardımcı olabilirmi ne olabilir