Kızlar oğluma aventin emziğini almıştım onu tutmuştu sonra 6. Ayı geçince 6-18 ay olanı aldımm ama o büyük mü geliyor napıyorsa agzından geri atıyor 0-6 ay emziğini emmek istiyor bir sıkıntı olur mu bu emzik meselesinde yani bir zararı var mı 0-6 ay kullanmasının fikir istiyorum sizden oğlum 8 aylık oldu hala alışmadı diğerine