Dab54 Merhaba, dolabımda süt stoğum var . Nereye bağışlayabilirim. Sakarya ve çevresinde ihtiyacı olan, ikamet eden var ise ulaştırabilirim. İnternetten hangi siteden yapabilirim bu olayı. Teşekkürler.
Egemen2701 Dab54 merhaba ben de sakaryadayım bebeğim 5 aylık oldu ve emmiyor kalbinden operasyon geçirdi hastane olayları falan derken bıraktı sütüm de gitti sütlerinizi verdiniz mi ?? Bebeğiniz kaç aylık
_papatya_ Dab54 lutfen bebeğinizin cinsiyetine gore verin erkek olup kiza verrseniz Cok yanlis birsey olur buna lutfen dikkat edin ileride ne olucagi belli olmaz.
pandisko Dab54 Çok güzel bir davranış yaptığınız benim sütüm yok oğlumun 2 süt annesi var ikisi de çok yakın arkadaşım çocukluktan beri beraberiz. Süt kardeşlerinden biri kız akılları ermeye başladıkları zaman kardeş olduklarını aşılayacağız onlara ki aralarında duygusal bir şey olmasın büyüdüklerinde