Arkadaşlar oğlum 1 aylık oldu. 10 gündür mamayı kesip sadece sütümle besleyim dedim yeterli gelmiyordu ama çabalıyordum bir şekilde. 1 ay kontrolüne gittik dün. 500 gram almış sadece. İlk 2 hafta 400 gr almıştı zaten. Anne sütüyle hiç alamamış yani. Dr mama dedi. İyi besleyin dedi. Uzayan sarılığı var çünkü. Mamayı biberonla vermek istemiyorm ama kaşıkla verirken mama soğuyor döküyor saçıyor( sıcak suya koyup denedim yok o da fayda etmiyor) biberon vereem sarılığı geçene kadar meme reddi yapar diye korkuyorum. Sarılıktan gözünü açıp doğru düzgün ememiyoe yoruluyor. Çok uyuyor. Sağıp veriyorm emziremediğimde ( uyuklarken ememiyor ypruluyor uyuyor) ne yapacağımı şaşırdım. Mama veririm sarılık geçene kadar sıkıntı yok da meme reddinden korkuyorm