Selcanecrinn Göğüs yaralarimdan hiç kurtulamadigim için sagarak vermek istiyorum artık kendi acimida geçtim bebeğim hep kan emiyor kan kusuyor siyah kaka yapıyor hangisi daha kullanışlı izlar manuel mi yoksa elektrikli mi
Durukusunannesii Selcanecrinn Elektirkli daha kullanışlı yani en azndan yorulmuyorsun sürekli sagım yapcaksan elektrkli al bence
Arasannesi Selcanecrinn manuelle hiç sagaöadım elektrıklı daha iyi.sürekli sağacaksanız elektrikli alın derim
Durukusunannesii Selcanecrinn Bende ikiside var ama en çok elektrikliyi kullanıyorum memnunum yani rahat acı agrı falanda olmuyo
Selcanecrinn Durukusunannesii benim bebeğim 2ay 20 günlük 2aydir yara iyileşmedi canım hep yarık yarık oluyordu genelde emziriyorum ama şimdi ucuda yara oldu ve emdiği zaman kaniyor çekiyorum memeyi kanlı süt oluyor sagarkende gelir mi acaba kan kendim elimle sagdigimda gelmiyor kan makina ile denemedim yarın elektrik li alayım artik
Durukusunannesii Selcanecrinn CAnım bebeği emzirirken sadece ucunumu veriyorsun göğsünün ? Ozaman yara olur bende ilk o hatayı yaptım hep yara oldu snra emzirme danışmanıyla görüştüm dogru pozisyonu bulunca yaralarım iyleşti
Selcanecrinn Durukusunannesii yok canım siyah yerini hepsini veriyorum ama bebeğim çok hızlı emiyor galiba ondan